Wednesday, October 3, 2012

dear friends

hye'''' dah lame tak update kat  blog sian dah jadi sarang tikus hahahha,, wey aku nak mintak maaf yew kalau aku de buat silap kat korang tolng maafkan aku, tak baik la ungkit kesah lame2 nnti otak pusing masuk hospital mntal terus,, dear friends aku x ska lah cople dlm fb maaf eak,, aku tolak bkn sbp pe, . bkn ikut paras rupe just risau ble cople kat fb takut jumpe jadi ape2 ,, baru nak nyesall,, maaf la kalau aku sombong kat fb korng tegurla aku,, bkn aku sombong korng yang x nak tegur aku,, hahaha,,malu konon  nie satu lagi ade ker budak tu kata kalau hang x buat ape yang aku suruh nnti aku hantar gambar kau yang tak cukup kain kat youtube kepala hotak kau kenal kau pooonn tidakk hang ingat aku nie GRO ke ,, kuang ajar ble aku naik angin aku taip aku nie anak polis settel kat balai polis ade  masalah kau terus diam aku unfriend je terus budak tak guna tu,,nama dye John Tim  korng ble dye add mntk papa jangan bagi trs unfriends je budak nie,, bru takut ngan aku,, aku  nie mmg anak polis korng jangan takut aku x ske ble orng cakap kat aku bukan3 k aku baik orngnye tak makan orng,,, ok guys sampai disini saja pnt menaipp haha,, see u tommorow never die "= D

No comments: